THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, September 17, 2007

ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ?

Τις περισσοτερες φορες η καρδια μου εχει πονεσει και λιγες φορες εχει νιωσει την ευτυχεια.Ισως κανω λαθος επιλογες και αγαπαω τον λαθος ανθρωπο,ανθρωποι ειμαστε λαθοι κανουμς..Καθε φορα κανω μια νεα αρχη και δεν το βαζω κατω και ξεκιναω απο την αρχη και ξεχναω το παρελθον και οτι με ποναει(αν και αυτο ειναι κομματι δυσκολο)!!
Εχω μαθει να εμπιστευομαι πολυ ευκολα τον συνανθρωπο μου νομιζοντας πως ολοι ειμαστε καλοι και αγιοι.Ολοι μου λενε πως αυτο που κανω δεν ειναι σωστο και απο οτι φαινεται δεν εχουν αδικο,πρεπει λενε πρωτα να τους μαθουμε καλα και μετα να τους εμπιστευτουμε,σωστη η αποψη αλλα ποτε δεν την εφαρμοζω.Στην αρχη ολοι δειχνουν την γλυκια οψη αλλα στην πορια ολα αλλαζουν,γινονται πονηροι και με κακιες.
Πιστευω πως καποια στιγμη θα γνωρισω τον σωστο ανθρωπο(θα γυρισει ο τροχος)που θα παει?Αλλωστε αν δεν φας και ενα γερο χαστουκι απο την ζωη δεν μαθαινεις(αν και εχω φαει αρκετα,ομως συνεχιζω)!!!Καποια στιγμη πιστευω πως θα δικαιωθω,ποτε δεν ειναι αργα και ετσι συνεχιζεται η ζωη μου,εστω και μετα απο τοσα χαστουκια και αναποδιες....

2 σχόλια:

Haris said...

Να μην βιάζεσαι, να μην πέφτεις σε διάφορες παγίδες. Αυτό έχω να σου πω...

o βασιλιάς του δάσους said...

ma i anipakoi sou se efere se afto to simio....tha simfoniso me ton filo mas ton xari...
viazese kai petas sta skoupidia tis agnias oti pio iero iparxi gia tin agapi..
mathe kori mou prota to ti einai agapi..
mathe to ti eisai esei...
kai meta agapa..
min me lipis.

geinai o eaftos sou ,ma oxi gia to ti tha lene oi aloi..
ma to ti eisai esei gia ton eafto sou..min pithis tous anthropous gia to pio einai to provlima....

mna pise ton eafto sou ,gia to pioi einai oi stoxoi kai o skopos tis zoeis sou..
oloi einai athooi..opos kai esei..ma meletises tin alithia ???
meletises ton apo ano erxomeno ihsou xristo???

agapa..ma tin agapi kai oxi afto pou to ego gnorizi..

ma tin agapi...theo..
emathes na ton akous to ti exei na sou pei??

ego eimai edo..esei???