THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, September 2, 2007

<ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ>....

Ανηκω σε εμενα και στα ονειρα μου
δεν θελω κανεναν μες στην μοναξια μου
...........................................
Σε βλεπω στο ονειρο μου,
στα ματια με κοιτας
και μενουν σημαδια εκει
που ακουμπας!!!ξυπναω μαγεμενη
μεσα στο παρον,υπαρχει το
αρωμα σου,αν ειναι δυνατον......
βαθια
σε τυλιξει,οσο μακρυα σου κι
αν ειμαι θα
............................
Αν καπια νυχτα η χαρα σου
σε αφησει και η μοναξια ερθω για λιγο..
μονο να σε δω να γελας...
κι υστερα θα φυγω....
..............................
καθε στιγμη ειναι ενα χρωμα.
Μαζεψε οσα χρωματα θελεις,βαλτα σε σειρα
και καποτε θα εχεις το δικο σου ουρανιο τοξο..
........................
Μην μου ζητας τα περασμενα να ξεχασω,
δρομους που περασα να μην ξαναπερασω
ειναι αδυνατο να μην κοιταξω πισω
οτι αγαπησα να το μισισω.....
..............
Ξεχνουν οι ανθρωποι μην τους λυπασαι...
πληγωνουν παντα να το θυμασαι...
Ζητουν ανταλλαγμα χωρις να δινουν ..
μα οι φιλοι ποτε δεν σβηνουν!!!!!
...............
Καποτε δεν θυμαμαι ποτε...
καποτε...δεν θυμαμαι που..
καποιος...δεν θυμαμαι ποιος...
Μου ειπε κατι που θα θυμαμαι για παντα.
απο μια μαχη αλλα αυτος που ακομη και νεκρος
ξαναγενιεται απο τις σταχτες του...!!!!
..............
Αστερι με ειπες μια φορα και ισως γινω φως μου
αν σε βαστα να γινεις εσυ ο ουρανος μου!!!!

2 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους said...

το ουρανιο τοξο μιλισε....ιπεροχα τα ποιηματακια σου..φιλια πολα.

o βασιλιάς του δάσους said...

ta makia tou....pernao sixna perimenontas na do kati kenourio:))P