THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 12, 2007

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..

Για να γινω καλυτερος ανθρωπος θελει μεγαλη προσπαθεια..αν και νομιζω οτι κατι εχω καταφερει.Καθε μερα ξεκιναω κατι καινουργιο,κατι που θα με ευχαριστει και θα με κανει να νιωσω καλυτερα.Καθε μερα βαζω νεους στοχους και σκεφτομαι ολο και πιο θετικα,αν και αυτο θελει μεγαλη προσπαθεια βεβαια αν υπαρχει θεληση ολα γινονται και οπως καταλαβαινεται εχω μεγαλη θεληση!!!Αγαπαω ακομη και τους εχθρους μου,προσπαθω να τους κανω φιλους και ας με εχουν πληγωσει,ακομη και τους πιο κοντινους μου ανθρωπους(νομιζω πως καταλαβαινεται..τα λογια περιτα)!!Η Εκλησια μας λεε騨Μην κρινεται για να μην κριθειται..αν και εδω που τα λεμε δεν το τηρουμε,ακομη και εγω.Αυτος που θα τους κρινει ειναι αλλος και οχι εγω,ας τους να λενε.Προσπαθουν να κατηγορουν τους αλλους και δεν κοιτανε την δικη τους ζωη και την δικη τους <καμπουρα> και υστερα σου πανε με τον σταυρο στο χερι και λενε ΘΕΕ μου βοηθησεμε&να με εχεις καλα.Αλλα ο θεος βλεπει,και εκεινος κρινει αλλωστε στο ιδιο καζανι βραζουμε τι ψαχνουμε?Ας προσπαθησουνε να γινουμε καλυτεροι και να κοιταει ο καθενας την ζωη του και μην κρινουμε τον καθενα,τι κανει,που παει,πως ντυνεται και γενικα πως φερεται.Και οπως λεει μια γνωστη μου<Οπως ολος ο κοσμος ετσι και εμεις>χαχαχαχχαχα!!


ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟ ΞΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΑΣ!!!

2 σχόλια:

Haris said...

Δεν συμφωνώ με το να μην κρίνεις. Η κρίση είναι ένδειξη ζωντάνιας του ανθρώπου. Βλέπει τι δεν του αρέσει και ενεργεί αναλόγως.

o βασιλιάς του δάσους said...

ego tha simfoniso kai me tous dio..
i alithia omos krini tin krisi kai katakrini tin katakrisi...

opote prota diakrisis stin gnosi tis alithias....kai meta i krisi tis dikeosinis.

''energis analogos'':))