THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, June 10, 2008

ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ..

Ηρθε καποια μερα απο το πουθενα,δεν με ηξερε δεν τον ηξερα και ομως ηξερε τα παντα για μενα..περιεργο..ηρθε και μου απλωσε το χερι για να ειμαστε συνοδοιποροι σε αυτην την ζωη
τον εμπιστευτικα με κλειστα τα ματια,ηξερα πως ο Θεος μου τον εστειλε στον δρομο πανω στην πιο δυσκολη και μοναχικη στιγμη της ζωης μου.Μιλησε στην ψυχη μου με τα λογια του και αυτο πραγματικα κανεις δεν το εχει κανει και ουτε προκειται..Με εμαθε να αγαπω πραγματικα και να συγχωρω ακομη και αυτους που με πληγωσαν,με εμαθε να ειμαι ηρεμη θαλασσα και τοιποτα να μην ταραζει τα νερα μου,να βγαλω τα σκουπιδια απο τα δικα μου ματια και να ζω με γαληνη και πραοτητα..ΘΕΕ μου σε ευχαριστω που εφερες τον ευλογημενο ανθρωπο στην ζωη μου..τον Βασιλια μου!!!!!!

3 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους said...

perasa na afiso mia kalispera.....
kai parepiptontos ... seagapo kai nego mpara poli...


ta likakia einai i pagomeni mou krdua stou olimpou tin spila...dasenia fialia xara mas..:))

bagie said...

την αγαπη μου εχεις βασιλια μου ..Παρεμε μαζι σου μεσα στα βουνα,σε αυτην την απεραντη γαληνη!!!
Ξωτικα Φιλακια!!!

Νεφέλη said...

τίποτα πια δεν πρόκειται να ταράξει τα νερά σου, είσαι ένας άγγελος και οι άγγελοι πάντα κολυμπάνε σε ήρεμα νερά...

την αγάπη μου ξωτικούλη!!!