THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, December 30, 2007

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ..

Ακουω απο τον κοσμο σε οτι ερωτημα και να τους θεσης..δεν μπορω..
Αν θελουμε με λιγη θεληση ολα γινονται.Δεν υπαρχει δεν μπορω υπαρχει δεν θελω.
Αν θελουμε μπορουμε να κανουμε εναν κοσμο καλυτερο και τον τροπο ζωης μας καλυτερο,αλλα βλεπετε τα προβληματα μας περνουν απο κατω..
Δεν ειναι ομως τα πραγματα ετσι..Αν προσπαθησουμε ολα μπωρουν να γινουν,με υπομονη και επιμονη.Πιστευω πως ολα τα προβληματα λυνονται,και μπορουμε να κανουμε τον κοσμο καλυτερο.Ενα λιθαρακι να βαλει ο καθενας ολα λυνονται..
Ενα κοσμο χωρις προβληματα,μια κοινωνια χωρις μισος και κακιες.
Μπωρει ολα αυτα να φαινονται παραλογα και ονειρα που δεν μπωρουν να πραγματοποιηθουν..
Λαθος..ολα μπορουν να αλλαξουν με λιγη θεληση.Ας κανουμε μια αρχη ο καθενας μονοσ του
και μετα ολα φαινονται πιο ωραια,πιο προσιτα και δεν θα μεινει μονο ονειρο..
Για σκεφτειτε..πως σας φαινεται?Για μενα καθολου ασχημο..Ας δοκιμασουμε ο καθενας τις αντοχες του και τις δυναμεις του..Ας παρουμε ο καθενας την ζωη του στα χερια του,γιατι η ζωη δεν εινε παιχνιδι,ουτε μπορουν να αλλαξουν καποια πραγματα αν δεν βοηθησουμε τον εαυτο μας.Εκτος αν εχουμε παρει αποφαση πως ετσι θα εινε το υπολοιπο της ζωης μας..Ετσι το θελουμε?
Αν ναι τοτε κριμα,αυτο μπορω να πω μονο..

5 σχόλια:

kwstask said...

Εχεις απολυτο δικιο κουκλα μου.Και οχι μονο μονοι μας,αλλα και ομαδικα,μεσα απο δρασεις,δραστηριοτητες μπορουμε και πρεπει(για να μην πω επιβαλεται)να βελτιωσουμε τη ζωη μας,αρα και τον χωρο στον οποιο ζουμε:το περιββαλον.Και πρεπει ακομα να μαθουμε να ειμαστε ανθρωποι και οχι καφροι που πετανε τα σκουπιδια τους οπου να'ναι.Επισης πρεπει να μαθουμε να αγαπαμε και τους γυρω μας,ειτε ειναι ορφανα παιδια,ειτε παιδια η γενικα ατομα με ειδικες αναγκες,ειτε ηλικιωμενοι και γενικα τους γυρω μας.Δεν πρεπει να ειμαστε "εαυτουληδες".Χρονια πολλα και καλη χρονια!Υστ:Ευαγγελια θα ηθελα να σε γνωρισω απο κοντα καποια στιγμη.Τι λες?Γινετε?

o βασιλιάς του δάσους said...

¨))))))))

εχω πολους λογους να χερομε για σενα αγαπημενο μου ξοτικο....
¨)))

bagie said...

βασσιλια μου ευτυχως που υπαρχει καποιος που χαιρεται γαι μενα...)))))

kwstask said...

Ευαγγελια ειδα την απαντηση σου στο μπλογκ μου και σου εχω απαντησει.Σου απαντω και απο εδω:Οταν καποιος/καποια θελει,τιποτα δεν ειναι δυσκολο.Ξερεις τι εννοω.(Σχετικα με το τελος του πρωτου σχολιου μου.)Λοιπον γινετε?Ειλικρινα θα το ηθελα πολυ!

kwstask said...

Για αυτο που ρωτας στο μπλογκ μου.Δεν θα το ελεγα κολλημα αλλα συμπαθεια και εκτιμηση προς το ατομο σου.Γιατι? Γιατι εχεις ενα πολυ ομορφο μπλογκ. Τι εννοω?Ο καθενας γραφει για οτι θελει,οπως εγω π.χ ασχολουμε περα απο την επικαιροτητα και τα κατα καιρους αφιερωματα,με θεματα κοινωνικα προσπαθωντας να βοηθησω οσο και οπως μπορω.Εσυ εχεις ενα πολυ ομορφο μπλογκ μεσα απο το οποιο λες πολυ ομορφα και σοφα πραγματα,πραγμα που σημαινει οτι ενω εισαι μικρη ηλικιακα,εισαι ενα ωριμο ατομο,πραγμα λιγο σπανιο στην δικη σου ηλικια.Αυτη σου η ωριμοτητα με κανει να θελω να σε γνωρισω.Καταλαβες τωρα κουκλα μου?