THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, November 2, 2007

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΡΑ....

Αισθανομαι περιεργα σημερα,ουτε λυπη ουτε χαρα,τωρα τελευταια εχω κλειστει στον εαυτο μου και δεν ξερω γιατι..
Ειμαι απομακρυ απο ολους και δεν εχω ορεξη για ζωη,περιεργα αισθηματα,μια λυπαμαι και μια χαιρομαι.
Το μονο που μου δινει δυναμη να ζω και να ελπιζω ειναι ο βασσιλιας της καρδιας μου...
και αυτος πραγματικα ειναι ο βασσιλιας της καρδιας μου,απιστευτω και ομως αληθηνο..
Μου εμαθε πραγματα που κανεις μεχρι τωρα δεν μου εμαθε,και ζουσα σε μια πλανη και στο σκοταδι..ομως ποτε δεν ειναι αργα,εκανα μια νεα αρχη και αυτο χαρη στον βασσιλια της καρδιας μου..Τον ευχαριστω για ολα,που ηρθε στην ζωη μου,και με εμαθε να ζω και να αγαπω πραγματικα με ολη την δυναμη της ψυχης μου!!!
Ευχαριστω για ολα!!!!!!!!!

1 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους said...

o erxomenos apo mena meta.....
einai to fos tis kardias soy xara mou....mpori na exei stenaxories kai pono...
ma epanw se afta xtizwnte ourania kai aporthita kastra....
tis agapis toy vasilia sou..
xotiko mas xamogela..oi katikoi tou dasous se agapoun..:)))